Schenkingen en subsidies

Om onze plannen te realiseren zijn we op zoek naar financiƫle middelen c.q. eigen vermogen. Hiervoor zijn schenkingen en subsidies nodig! Met uw bijdrage maken wij geld vrij voor de gewenste intensieve begeleiding.

Als u een schenking wilt doen aan ons ouderinitiatief, dan kunt u een bedrag overmaken op het volgende rekeningnummer (IBAN):
NL26 RABO 0356245667 t.n.v. Stichting Swoeng
Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage!

Stichting Swoeng is door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat uw gift aftrekbaar is voor de inkomstenbelasting. Voor de ANBI status geldt een publicatieverplichting, voor inzage hiervan kunt u een verzoek indienen bij onze secretaris (info@stichtingswoeng.nl)

Een obligatielening behoort ook tot de mogelijkheden.
Wilt u hierover meer informatie, neem dan contact op met Ben Meijer (tel. 06-41173987).
Mailen mag ook: info@stichtingswoeng.nl

.